Veelgestelde vragen

 

Hoe kan ik reserveren?

 

U kunt online reserveren op www.hotelmoment.nl of telefonisch via ons Servicecenter 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl.

 

Wanneer is een reservering definitief?

 

Een reservering is definitief zodra uw verzoek is verwerkt en u uw boekingsbevestiging van ons per e-mail of per post heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de boekingsbevestiging door onvoorziene omstandigheden (bijv. door een foutief e-mailadres of foutieve adresgegevens) niet bij u is aangekomen. Neemt u dus altijd contact op met ons Servicecenter als u niets van ons verneemt. U kunt dan bellen met 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur, een e-mail sturen naar info@hotelmoment.nl .

 

Wanneer en hoe kan ik betalen?

 

De betaling voldoet u ter plaatse bij het hotel via pin, creditcard of contant. Een aantal hotels vragen om een (aan)betaling vooraf. Als dit het geval is, staat het in uw boekingsbevestiging en/of ontvangt u hierover bericht van het hotel. In uitzonderingsgevallen wordt u gevraagd het bedrag aan ons over te maken. Dit staat dan ook onderaan uw boekingsbevestiging.

 

Kan ik betalen met cadeaubonnen?

 

Vanuit Hotelmoment.nl nemen wij helaas geen cadeaubonnen aan. Wellicht het hotel/vakantiepark van uw keuze wel. U dient hiervoor dan contact te zoeken met hen.

Ik wil het geboekte arrangement cadeau geven. Kan ik de kosten van de boeking ook vooraf betalen?

 

Geen probleem. Op uw boekingsbevestiging staan alle gegevens van de door u geboekte locatie. Als u contact zoekt met hen dan kunt u direct betalingsafspraken maken met het hotel.

 

Is een reservering na bevestiging nog te wijzigen?

 

Ja hoor, neem dan contact op met ons Servicecenter via telefoon Servicecenter 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl. Als wij een wijziging direct door kunnen voeren dan doen we dat. Kan dit niet dan zetten wij uw verzoek tot wijzigen uit naar het betreffende hotel. Let wel: er kunnen wijzigingskosten van toepassing zijn.

 

Hoe kan ik de reservering annuleren?

 

Op het moment dat een boeking definitief is (u heeft uw boekingsbevestiging ontvangen), gelden de annuleringsvoorwaarden van het hotel. Indien u onverhoopt toch moet annuleren dan dient u contact met ons Servicecenter op te nemen. Wij dienen te allen tijde de voorwaarden aan te houden welke de hotelier ons oplegt. Het is goed om te weten dat er niet altijd (meer) kosteloos geannuleerd kan worden! Op onze website op de pagina van het hotel staat onder “nuttige informatie” de voorwaarden van het betreffende hotel/vakantiepark.

 

Waarom mag ik een DonderDeal niet meer annuleren?

 

U mag wel annuleren, maar dit is niet kosteloos. Deze Deals zijn tijdelijk te boeken tegen een scherpe prijs zonder restitutie bij annuleren.

 

Wat gebeurt er als een hotel toch is volgeboekt?

 

Het kan helaas onverhoopt altijd voorkomen dat het door u geselecteerde hotel toch geen kamers meer beschikbaar heeft. In dit geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en proberen wij een vergelijkbaar en passend alternatief te bieden. U bent uiteraard niet verplicht om op dit aanbod in te gaan. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen als u geen reactie van ons ontvangt.

 

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen?

 

U hoort te allen tijde wat van ons dus indien u geen bevestiging heeft ontvangen, dient u z.s.m. contact op te nemen met ons Servicecenter via telefoon Servicecenter 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl.  De kans is groot dat er in uw emailadres een fout staat, waardoor u geen, maar het hotel wel een bevestiging heeft ontvangen.

 

Ik wil meerdere arrangementen achter elkaar boeken. Kan dat?

 

Indien het is toegestaan vanuit de hotelier dan is dat geen probleem. Neem hiervoor contact op met ons Servicecenter via 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl.  

 

Ik wil een arrangement graag verlengen met 1 nacht. Kan dat?

 

Indien de hotelier deze mogelijkheid biedt dan komt u dat tegen in het boekingsproces op onze site. U kunt natuurlijk ook de mogelijkheden nagaan bij ons Servicecenter via telefoon 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl

 

Welke extras kan ik naast het aangeboden arrangement boeken bij de locatie?

 

Extras zijn bijvoorbeeld fietshuur, een extra diner, een fles wijn op de kamer etc. Deze extras zijn optioneel (niet verplicht) en kunt u selecteren in de boekingsstraat.

 

Is het mogelijk om een luxere kamer te boeken?

 

De arrangementen bij Hotelmoment.nl zijn gebaseerd op twee volwassenen op een tweepersoonskamer, meestal een standaardkamer. Als u een luxere kamer wilt reserveren, kunt u dit

aangeven op onze website bij de optie selecteer een kamertype of u geeft dit aan in het opmerkingenveld van het boekingsformulier. Natuurlijk kunt u ook ons Servicecenter naar de mogelijkheden vragen. Wij zijn u graag van dienst.

 

Is het mogelijk om met drie volwassenen op 1 kamer te overnachten?

 

Ja, dat is vaak wel mogelijk. De prijzen op de website en in de advertenties zijn berekend op basis van twee personen op een tweepersoonskamer. Wenst u hier aanpassingen in te doen dan kunt u de mogelijkheden bespreken met ons Servicecenter.

 

Is het mogelijk om een mindervalide kamer te reserveren?

Sommige hotels bieden kamers en voorzieningen voor mindervaliden. Echter zijn niet alle hotels volledig toegankelijk voor mindervaliden. Op onze website op de pagina van het hotel staat onder “faciliteiten” de betreffende informatie.

 

Is het mogelijk voor een groep te reserveren?

 

Ook dat is geen probleem! Op onze site vindt u speciale groepsarrangementen aan voor gezelschappen vanaf acht personen https://www.hotelmoment.nl/page/groepsboekingen

 

Kan ik mijn huisdier meenemen?

 

Ieder hotel heeft zijn eigen beleid wat betreft huisdieren. Er zijn hotels die geen huisdieren toestaan, maar ook die het wél toestaan. Er geldt in dat geval praktisch altijd wel een toeslag i.v.m. extra schoonmaak. Deze kosten staan in de meeste gevallen bij de extras van het hotel vermeld.

 

Wat zijn de kosten voor kinderen?

 

Ook hiervoor geldt dat ieder hotel zijn eigen beleid hierin heeft. Houdt u er wel altijd rekening mee dat een kinderkorting pas geldt als het kind/de kinderen bij twee volbetalenden op de kamer verblij(ft)ven.

 

Welke (extra) kosten worden er bij mijn boeking berekend?

 

Onze prijzen zijn per persoon per arrangement. De service/administratiekosten zijn € 7,50 per boeking. Elk hotel berekent nog de stads- en toeristenbelasting. De hoogte van deze kosten zijn per hotel en per gemeente verschillend.

 

Ik kom alleen. Waarom moet ik extra betalen?

 

Er zijn een aantal hotels die “echte” eenpersoonskamers hebben. Deze kamers zijn te boeken tegen dezelfde prijs als voor een tweepersoonskamer. De hotels die geen “echte” eenpersoonskamers hebben, berekenen een toeslag aangezien er een bed onbeslapen blijft. U krijgt dan een kamer voor “alleengebruik”. Deze toeslag is variabel per hotel en kunt u opvragen via ons Servicecenter per telefoon 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl. 

 

Ik heb wensen die van (essentieel) belang zijn voor mijn boeking. Wat kan ik daarmee doen?

 

Hotels: een preferentie betreft slechts een voorkeur. Er is geen garantie dat uw wens/voorkeur mogelijk is en u het ontvangt.

 

Overig

 

Hoe gaat Hotelmoment.nl om met persoonsgegevens?

 

Wij respecteren en beschermen de privacy van alle gebruikers van Hotelmoment.nl en zorgen dat uw persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Klik hier voor onze privacy- en cookieverklaring.

 

Hoe kan ik contact opnemen met Hotelmoment.nl?

 

U kunt bellen en mailen met ons Servicecenter van 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl.

 

Waarom staan de telefoonnummers van de hotels niet vermeld?

 

De specifieke arrangementen, met de bijbehorende voordelige prijzen, die via Hotelmoment.nl worden aangeboden, zijn alleen bij Hotelmoment.nl te boeken, niet bij de hotels. Als u specifieke vragen heeft over een hotel kunt u bellen met 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl. 

 

Is het verblijf niet (helemaal) naar wens (geweest)?

 

Verbeterpunten/opmerkingen/klachten aangaande uw (genoten) verblijf dient u direct ter plaatse te melden. De locatie waar u verblijft kan op dat moment nog werk maken van uw klacht/opmerking, zodat u uw verblijf alsnog naar tevredenheid kunt afronden. Hotelmoment.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de uitvoering van het arrangement door de locatie; Hotelmoment.nl heeft immers geen mogelijkheid om hier invloed op uit te oefenen. Indien u ons op de hoogte wilt brengen van uw ervaringen, dan kan dat tot 72 uur na terugkomst bij voorkeur per e-mail naar info@hotelmoment.nl onder vermelding van uw boekingsnummer. Verbeterpunten/opmerkingen/klachten aangaande de dienstverlening van Hotelmoment.nl vernemen wij uiteraard ook graag per telefoon of email van u. Wij nemen uw e-mail in behandeling en streven er naar om binnen 15 werkdagen met een passende reactie te komen. Bent u juist zeer tevreden geweest, dat horen wij natuurlijk ook graag! Door uw opmerkingen kunnen wij te allen tijde onze dienstverlening naar andere klanten c.q. gasten verbeteren.

Waar moet ik rekening mee houden met reizen naar Duitsland?

 

In een aantal Duitse steden is het verplicht uw auto van een milieusticker te voorzien. Rijdt u met uw voertuig een Umweltzone in zonder sticker, dan loopt u het risico op een boete. De prijs van de sticker varieert van € 11,50 tot € 17,85. Op de website van de ANWB staat meer informatie over de milieusticker plus een aanvraagformulier. Informeert u zich daarnaast ook over het gebruik en de wettelijke bepalingen van winterbanden in Duitsland op de site van de ANWB.

 

Waar moet ik rekening mee houden met reizen naar Antwerpen?

 

Sinds februari 2017 geldt er een lage emissiezone in het centrum van Antwerpen. Vervuilende wagens mogen de stad niet meer in, andere wagens moeten geregistreerd worden voor het binnenrijden. Of uw voertuig de zone wel of niet binnen mag, hangt af van de Euronorm. U kan online een test uitvoeren die snel uitsluitsel geeft of uw voertuig toegelaten is of niet, dit kan op volgende website: https://lez.antwerpen.be/?Taal=NL

 

Hotelmoment.nl Service Center

 

Staat uw vraag niet de bij veel gestelde vragen? U kunt bellen en mailen met ons Servicecenter 0347-750 438, ma t/m vrij van 09:00 - 17:00 uur of per e-mail via naar info@hotelmoment.nl. 

 

Boeken bij Hotelmoment.nl

 

Door te boeken bij Hotelmoment.nl profiteer je altijd van een optimale prijs & kwaliteit én van de beste service! Onze prijzen zijn actueel, op basis van een tweepersoonsbezetting en exclusief toeristenbelasting en administratiekosten à € 7,50 per boeking.

 

Volg Hotelmoment.nl ook op:

Facebook:  www.facebook.com/hotelmoment/
Instagram: www.instagram.com/hotelmoment